A young Dutchman Rinus Jongbloed, the new boss of a Croatian marketing agency, has organized a teambuilding weekend of rafting and paintball for his employees. On the very first day, while the team is rafting, a tragic incident occurs. As the night approaches everyone realizes that the lives oft he survivors will never be the same again.