It is the year 2000 and Count Dracula decides to leave Transylvania. He cannot take any more Rumenian blood and wants to go to Italy, a country he thinks he knows from having seen Italian shows on the television thanks to his satellite dish. As soon as he arrives in Italy, the police led by a cynical and impatient inspector get on his tracks because all the other illegal immigrants who were on the same boat are dead with strange bite marks on their necks and shattered hearts.