Martina is a 14-year-old teenager who is growing up on the streets of a Rome suburb. She has a younger sister and her mother is a prostitute, her father is called Alì and has never acknowledged his paternity. Martina is also in the care of a young social worker. A slightly older boy called Sciù is in love with Martina but she refuses all contact. Martina and Sciù are nevertheless great friends and petty criminals.