Two women come to a face-off within the sterile offices of a powerful multinational corporation: Isabelle Guérin is a young executive who works under Christine, a powerful woman she absolutely idolizes. Confident of her control over Isabelle, Christine leads her into a confusing, perverse game of seduction and domination that goes too far - to the point of no return.