The story of a man who gets attacked on his way home from work and falls into a parallel world where he 'lives' 6 other lives including a rockstar, a homeless and the very same 'hoody' that attacked him. It transpires that he was on his way home to confess to his wife of an affair but these other lives help him to re-evaluate his priorities and values.