Can a memory of the body be recalled and triggered again by a dental trauma? That is precisely what happens to Antonio when Mara, his companion smashes his front teeth with an ashtray in the heat of an argument. Antonio’s tongue instinctively touches and investigates his raw and bleeding gum and when his saliva mixes with the blood, he remembers his childhood.