The story of François, a newly graduated young doctor who leaves Paris and settles in a new town. He soon becomes a target for the local group of teenagers who seem to drown their boredom in petty games of seduction and manipulation, without considering the consequences. When one of these games goes wrong and a young girl is found dead, François is caught in the trap of these youngsters who decide to blame him for the accident.