After several years in jail, Res, a biker, ends up as a general handyman in a camping, which is the dream world of Greta, a woman with conspicuous behaviour. Although she is 33 years old, she still lives with her parents, who overprotect her as if she was handicapped. Greta falls in love with Res. Her strange ways irritate him, but her straightness also touches him. Despite fierce opposition from the family and people around them, an exceptional love story is in the offing.