A bicycle found in a wheat field. A missing teenager. Is history repeating itself? 23 years ago, a young girl named Pia was raped and murdered at this exact spot. Has the same happened again to 13-year-old Sinikka? Krischan, the retired detective who led the first investigation, is convinced there is a connection between the two crimes. 23 years ago, his efforts to capture the killer were unsuccessful; this time he and his younger colleague are determined to bring him to justice. An agonising period of waiting and uncertainty begins for Sinikka’s parents.