Right when Michael arrives in Berlin to visit his beloved ex-girlfriend Gabi, a terrible virus starts rapidly spreading across the city, turning people into mindless homicidal maniacs. To Michael’s concern, Gabi is not home. Instead, he meets Harper, a teenage plumber’s apprentice who is working in her apartment block. Together, they manage to barricade themselves when raging hordes of infected people swarm the building. Surrounded by these thirsty zombies, Michael and Harper find themselves fighting to survive – and it will take all of their ingenuity to make their way out to try and find Gabi.