King, around 40, runs a bar in Bor, a mining town in decline, in Serbia. A loner, he lives only for the present, and his motorbike. Years ago, an affair with Ruzica, his best friend Animal’s wife, led to Animal’s death and Ruzica in prison for his murder. King now avoids everyone but Zlatan, Animal’s simple-minded young brother, whom King looks after, from guilt or pity. When Ruzica emerges from jail, though still drawn to King, she plans to marry Whitie, a good man who has proven his steadfast love. Her teenage daughter, Rosa, is damaged and wild, into drink and drugs. One night, she meets the legendary King for the first time. King is attracted to her youth, her untamed nature similar to his, or her resemblance to her mother: he doesn’t know and he doesn’t care.