Ex-con Marco goes back to dealing coke for his old friends Glauco and Mauro. Faustino, Massimo and Federico spend their days doing drugs and bragging. Sonia divides her time between her university studies and her job in Sergio’s gambling den. A banal accident will leave behind a trail of fire, blood and violence.