At the end of a Sunday of sun, sea and frolicking, four boys rape Irene, also an adolescent. The following morning, one of them, Ciro, turns himself and the others in. They are sentenced to two years in prison. These two contrasting worlds will be drawn to one another and even, perhaps, meet and come together.