Bibo Cedrelli is a well-known television presenter. He realises he is deeply dissatisfied with his life after casually meeting and talking to a tramp who “lives” outside Cedrelwli’s apartment block. Bibo takes stock of his life and all his wealth, work and his lovely wife and three daughters are no longer the things he truly believes in.