Based on Mordecai Richler’s novel, Barney’s Version is the warm, wise and witty story of Barney Panofsky, a seemingly ordinary man who lives an extraordinary life. Barney’s candid confessional spans four decades and two continents, and includes three wives, one outrageous father and a charmingly dissolute best friend. Barney’s Version takes us through the many highs – and a few too many lows – of a long and colorful life with an unlikely hero at its center: the unforgettable Barney Panofsky.