During his film’s promotional tour of the international festival circuit, a director wanders around with a small cinecamera in search of a character or impulse for his next work. In the form of a travel diary, Guest shows the director’s film. In the apparently casual interweaving of every one of these travels notes pulses a film: the situation, the conflict, the character that it could create. “What you see” is shown to be the first, essential and infinite stage of cinema.