A journey through a jukebox, the biggest in the world: Naples, a casket of songs and a legend that begins with the myth of the Muses. Songs and singers, musicians and poets, real and legendary characters are the protagonists of a film which travels through one of the most beautiful, famous and controversial metropolises in the world.