Alfonso is a scientist from Naples. A shy and clumsy man, he has just lost his job Gayan is a fascinating former Sri Lankan cricket champion who has just arrived in Naples penniless and thinks he’s found paradise. Alfonso has spent all his life studying the migration of cells and watching soap operas with his mum. Gayan has travelled, has known fame, glory and money. In multi-ethnic Naples, the destinies of Alfonso and Gayan become entangled, and they find themselves sharing a shack put up illegally on the roof of a building in the heart of the city’s Sri Lankan district.