Manuela, a thirteen-year-old girl who’s lived all her life in Librino, a typically bleak neighbourhood on the outskirts of Catania, one day pretends that she can perform miracles. From that moment on, she is inundated with hungry and needy people asking her for all sorts of help: from a lost job to a lottery win, from a dream that never comes true to a change of personality and, hopefully, of life. While her mother Rita sees the business potential, Manuela observes and looks on with incredulous eyes while everyone parades before her like puppets gone mad… She gets scared and would like to give up being a saint. But it’s not so easy. Because, in spite of herself, a real miracle does actually happen.