Ilan Ben-Natan is a man on his sixties and a well-known professor of astrophysics at the University of Haifa. He is married with Naomi, a 28 years old, attractive book illustrator. Inclined to suspect, he finds out her wife’s betrayal and then face his wife’s lover, Oded Safra, a painter and a filmmaker, younger than him.