Michela and Roberta had the same father but they do not know one another despite sharing so many features and characteristics. They were born in the same year one month apart to two women living in different houses in the village of Passoscuro. One of the sisters lives in Rome and works as a physiotherapist. The other lives in Milan and is the secretary-factotum of an important businessman involved in some shady activities. The two sisters are destined never to meet but one day, their father dies...