Tommaso Tiraboschi is a plastic surgeon married to a petulant wife and nagged by his mother and grandmother meets his brother also called Tommaso at their father’s funeral. The coffin however, is empty. The two brothers decide to find their missing father and decide that a good place to start would be Kuala Lumpur in Maleysia from where the coffin was sent home to Italy. They live through some unforgettable adventures and meet a busty Italo-Maleysian woman and a group of relatives they never knew existed in the dense forests of Borneo...