Michał, 35, has a beautiful wife, a sweet daughter, and a wonderful mistress who makes him happy. One day his wife gives him an ultimatum. Will Michał decide to stay with his wife, or will he choose the mistress, knowing that whatever decision he makes will hurt himself and people around him?