Marta, a 30-year-old doctor, loses control over her life. She pushes away her loving husband. One day she meets by chance Artur, a young criminal, who falls deeply in love with her. Accidental sex, unwanted pregnacy. Marta wants to get rid of it but Arthur, with his mothers help, wants to save it. Alicja, Marta's sister, tries to help Marta in this harsh life situation, even thought her own life is in mess. The secrets, masks, and hidden obsessions are about to blow open...