Elisa, who'll be eleven this summer, loves her new dress with its blue bows. But things are a hairsbreadth from losing all importance. Her father's friend has made her cry, followed by the comment: "If you stop crying I'll give you a silver bracelet." No-one realises what's happened. Elisa's a bit odd and that's it. Until 14 years, 4 months and a few days later she calls her mother, frightened, saying: "Help me, I've just remembered something awful."