This is a lovestory, the story of Anita and Fred, who have been married for 50 years. The autumn of their lives has long begun, but they continue to live their love - self-determined and not always symbiotic. When Fred becomes terminally ill he hides is illness from his family, apart from his wife, who knows about it. Freedom or denial? A story about the last weeks in the life of a loving couple which concludes with the question about everlasting love in an extraordinary step.