The lives of four longing souls. Ingeborg who feels unattractive and young Jonas who is so attractive that he can literally sell some of what he's got. Anna, a young beautiful woman with a physical disability, and Anders, a tender man with a psychological disability. Four people yearning for love, four people, each hoping for a better tomorrow.