Like so many other actors, Ava Gardner hated to watch her films. She said that the woman on the screen wasn't her. But all films tell two stories: the plot and the tale of the bodies filmed. This film narrates what happened between two images: a close-up from Pandora and a close-up from Harem, the first and last movie filmed by the actress in Spain. Ava must certainly have thought that neither of these two women had anything in common with herself.