Paola, a curvaceous 20-year old Venetian giri, cheerful character and exuberant sensually, briskly enters the offices of a London real estate agency. She is looking for an apartment to rent for Matteo. Matteo studies at the Economic Studies University of Venice. They are in love and Matteo wants to join her in London for a "full-immersion” English course.