Bloom is living happily with her parents in Domino as the Princess of the Realm. She is unusually excited because her boyfriend Sky asked her to marry him. Everything seems idyllic with their love stor y finally reach a towards it's destiny …but something has going awry. Erendor, Sky's father, forbids Sky to marry Bloom, revealing a terrible secret that he has kept concealed for a long time. Are the witches involved in the secret? Could it compromise the destiny of Domino and the entire Magic Dimension? Only the help of the Winx Club, together with the Specialist , can overcome all the adversities and rescue the Magic Kingdom.