New York. A young, wealthy, handsome couple’s love is put to the test one night when, husband Michael, goes on a business trip with his new, sexy colleague Laura, and his wife Joanna, meets an old flame Alex. Both are tempted by these irresistible sexy dates. Over the span of one night, the two lovers must make difficult choices.