An old Italian man visits house in the Slovenian seaside city Piran where he was born. There he meets a Bosnian man and Slovenian woman who went through similarly tragically events 50 years ago at the end of Second World War. Thre three different and unusual life stories begin to cross in an emotional historical-love story.