One 24-hour period. One city. One divorce. In a couples' therapy session, husband Ask astonishes his wife Anne with the idea that he needs a break from their marriage. In the next 24 hours six people try to survive their own choices, controlled by their passions (or lack thereof). While these adults struggle obsessively with their emotional lives, their children watch their parents in astonishment.