Máté, a lonely, divorced real estate agent is put in charge of selling a suburban storage building by his boss. The warehouse is rented by the Chinese, who keep their semi-legal goods there. The stock comprising several thousand boxes is guarded by a Chinese man, Wu, who also lives in the warehouse. During this forced association a strange friendship begins between the two lonely men.