A young man has trouble communicating with people and is seeing a shrink. He falls in love at first sight, then meets three friends and joins their small community. The four youngsters naively decide to make some easy money by blackmailing an elderly woman. Little do they know that a stranger with a shady past and problematic present will turn their lives upside down.