Film crew on the road: Director, his Producer, and their Director of Photography and Sound Arist. Starving artists who already have a number of films to their names, Czech Lion award-winning films, excellent reviews and have been screened at numerous festivals, but they don’t have audiences. Their next collaborative effort – the Director’s lifetime dream – is quickly becoming oblivion because he failed to win a grant, which means it won’t be made. And so the frustrated Director and his colleagues await their chance among recordholders of curious disciplines such as crawling with a squash racquet or collecting four-leaf clovers. How will the collision of these two worlds end? What will the Director’s next film be about?