On the little private beach of a wonderful villa on the lakeshore, a woman, Martine Chabrol, is attacked and killed. The death although mysterious, since it is related to a theft of jewels in the villa, is considered an incident and the case is archived. At least until somebody decides to discover the truth and will arrive in the town.