Suzy is a British soldier who returns home from a hearts-and-minds mission in Iraq, deeply affected by her experience, and struggles to settle back into civilian life. Her attempts to get reacquainted with her young daughter, who initially barely recognises her, are draining, while her insecure squaddie husband Mark is threatened by both her choice of career and her choice of company. Unable to keep the ghosts of her military tour at bay, her behaviour becomes increasingly erratic.