Pink saris are worn by the Gulabi Gang, a group of women vigilantes in Northern India. From the untouchable caste, they resist being condescended to as the lowest social class. They have a champion in the form of the formidable Sampat Pal, who takes up their cases of social injustice and domestic abuse - often perpetrated by their husbands' extended families, with whom they're forced to live. Declaring 'what do women have but their tears?', Sampat Pal has learnt from experience. In circumstances that are far from unusual, she was married at a young age and beaten by her in-laws. She fought back and escaped the family, and now beleaguered women from throughout Uttar Pradesh seek her out, looking for the support and strength to do the same.