The events - or spaces between events - of one summer in Paris and its outskirts, experienced by a group of young people and remembered melancholically at a couple of months' distance. Two sisters worry about their father's illness; a young man quietly unravels; other characters fall in love, or rehearse their indie band in a school courtyard.