While visiting his mother’s grave he faints and wakes up to find himself in the past. Thomas is 14 again, an adolescent who has kept all his adult experience and character. He meets up with his classmates, the girl with whom he was secretly in love, and above all his parents - his mother, so young and full of life; his father, who had disappeared back then, never to return. Thomas tries to find out the real reasons for his father’s departure. But can he relive his past without changing it?