Set over Halloween weekend of 1987, is the story of three young brothers' epic quest to replace their dying father's watch. Noel, 17, serious, weighed down by responsibility; Paudie: 11, cocky, not so bright and dreams of playing in goals for Liverpool and Scwally: 7, naive and obsessed with Star Wars (despite never actually having seen the films). Using a battered bread van, the brothers embark on a journey across the wild Irish landscape on the Halloween weekend, grinding gears and screaming at each other to get to an arcade machine in Ballybunion. Along the way they are detoured by escalating brotherly battles in an off-beat and moving journey that can only lead them home.