19th-century Edinburgh: William Burke and William Hare are two eccentric killers who do a brisk trade in cadavers for the faculty of medicine at the local university. But the demand far outstrips the supply, and our heroes can’t keep up. And as supply and demand make the world go around, the duo plan to go straight as soon as they can save enough to open their own funeral home.