Gennarino is unemployed, and can’t see his son Pasqualino because he’s been denied custody rights. After useless attempts at finding work he ends up going back to the job he knows best and earns him the most - pushing drugs. But he’s got to fight it out with other pushers who mark their territory in a world of metropolitan vagrants where solitude and anguish reign and every day is like the last, filled with threats and indifference.