Paris. The love story between Dragan, a 25-year-old Yugoslav painter, and Jeanne, a Parisian woman around the same age. Their meeting, their first night, their happiness. . . until the day we discover that Dragan is illegally residing in France. Their wonderful love story meant to last forever threatens to come to a sudden end.