Set in today's London, in a modern Indian-Bengali doctors family. Manju's sudden death, throws Sanjay into rediscovering his relationship and the lives of his daughters. Grappling with devastating loss, missing the mediating role of his wife, Sanjay faces new crisis with the modern lives of each daughter, specially with Dia the youngest declaring her love for a Muslim boy - Imtiaz. Sanjay recollects his childhood and the trauma of Hindu Muslim riots during partition of Bengal. Finally he gets to know that his elder daughter is not his own. He reconciles as he realises nothing is perfect.