The story of Janne, a man from Lapland in northern Finland, a man who has made a career out of living on welfare. Inari, his girlfriend, is tired of Janne’s incapability of getting a grip on life. Janne wasn’t even able to buy a digital TV box that Inari had given money for. Inari gives an ultimatum: a digital box needs to arrive by dawn or she leaves. Janne sets out into the night with his two friends to find a box. On their way to the city of Rovaniemi, Janne and his friends face many challenges, obstacles and temptations.