Stig Manner lives a rough and unglamorous life buying ans selling things to flea markets. It is a ccontinuous struggle to manage from day to day. His bohemian friend, the wandering singer Janos, prefers to live free of all demands of society, but is there to help him out. Stig believes that Janos is a great undiscovered talent and decides that the way out of his situation is marketing Janos as a brilliant new artist, by which both of them can be successful.