Samuel Pierret is a nurse who saves the wrong guy - a thief whose henchmen take Samuel's pregnant wife hostage to force him to spring their boss from the hospital. A race through the subways and streets of Paris ensues, and the body count rises. Can Samuel evade the cops and the criminal underground and deliver his beloved to safety?