Agostino Zerenghi is eleven-year-old. The boy is very attached to his young and beautiful mother Stefania: he looks at her closely and he's worried as she seems to be showing an excessive interest in ex-neighbour Giuseppe Coccia with whom they are now forced to share their camper van. Agostino's father Paolo seems not to notice anything strange about his wife.